A jutalék kérdése szorosan kapcsolódik a havi minimum vásárlás/forgalom kérdéséhez.
Akár fogyasztóként, akár üzleti céllal válsz a DXN nagy családjának tagjává, bizonyára nincs ellenedre, ha a generált forgalom után a cég azzal jutalmaz, hogy jutalék (milyen klassz ez a magyar nyelv 🙂 ) formájában visszatérítést ad.
Ahogy korábban említettem, nincsenek kötelező havi elvárások a DXN részéről.
Egyetlen kitétel a jutalékra való jogosultság tekintetében van.
- Ha csak törzsvásárló vagy, és fogyasztjátok, használjátok a termékeket a családban, esetleg még a rokonságot is ellátjátok,
- Ha csapatot építesz, ha üzletként vágsz bele, alap, hogy megismered és használod a termékeket, ellátod a családot, rokonságot, és van néhány vevőd,
akkor nagy valószínűséggel eléritek a jutalékhoz szükséges 100 pontnyi forgalmat.
Itt megnézheted, mennyi az annyi:) >>
Minden olyan hónapban, amikor minimum 100 személyes pontod van, jutalékra vagy jogosult, melyet a hó végi elszámolást követően a következő hónap 5-8. között jóváírnak.
Ezt gyűjtheted, levásárolhatod, vagy kikérheted.
- Ha nő a csapatod, és ezzel a csapatforgalmad, egyre nagyobb jutalékot kapsz.
- Nincs hó végi nullázódás, a pontjaid hónapról hónapra összeadódnak.
A marketingtervet ezen az oldalon éred el>>>
Mindent nyomon követhetsz az Intranetben és az Eworldben is.
Így lehetsz te is DXN Gyémánt…