Jutalék


Hogyan lehetsz Te is DXN Gyémánt? / csütörtök, augusztus 24th, 2017

A jutalék kérdése szorosan kapcsolódik a havi minimum vásárlás/forgalom kérdéséhez.

Akár fogyasztóként, akár üzleti céllal válsz  a DXN nagy családjának tagjává, bizonyára nincs ellenedre, ha a generált forgalom után a cég azzal jutalmaz, hogy jutalék (milyen klassz ez a magyar nyelv 🙂 ) formájában visszatérítést ad.

Ahogy korábban említettem, nincsenek kötelező havi elvárások a DXN részéről.

Egyetlen kitétel a jutalékra való jogosultság tekintetében van.

  • Ha csak törzsvásárló vagy, és fogyasztjátok, használjátok a termékeket a családban, esetleg még a rokonságot is ellátjátok,
  • Ha csapatot építesz, ha üzletként vágsz bele, alap, hogy megismered és használod  a termékeket, ellátod a családot, rokonságot, és van néhány vevőd,

akkor nagy valószínűséggel eléritek a jutalékhoz szükséges 100 pontnyi forgalmat.

Itt megnézheted, mennyi az annyi:) >>

Minden olyan hónapban, amikor minimum 100 személyes pontod van, jutalékra vagy jogosult, melyet a hó végi elszámolást követően a következő hónap 5-8. között jóváírnak.

Ezt gyűjtheted, levásárolhatod, vagy kikérheted.

  • Ha nő a csapatod, és ezzel a csapatforgalmad, egyre nagyobb jutalékot kapsz.
  • Nincs hó végi nullázódás, a pontjaid hónapról hónapra összeadódnak.

A marketingtervet ezen az oldalon éred el>>>

Mindent nyomon követhetsz az Intranetben és az Eworldben is.

Így lehetsz te is DXN Gyémánt…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .